Αρχική>Ποιότητα Ζωής>Εναλλακτικές Θεραπείες> Θέλετε υγεία και μακροημέρευση ; Ιδού οι τέσσερις βασικοί πυλώνες γι΄αυτό

Θέλετε υγεία και μακροημέρευση ; Ιδού οι τέσσερις βασικοί πυλώνες γι΄αυτό

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

197

Print article Send to a friend Facebook Twitter
 
 
 
 
 
Η υγεία είναι απλή και, ταυτόχρονα, περίπλοκη!
 
Τα βασικά στοιχεία μιας υγιούς ζωής είναι πολύ απλά, αλλά μας αρέσει να περιπλέκουμε τα πράγματα. Αν το μυστικό της καλής υγείας και της μακροζωίας ήταν τόσο απλό πώς θα μπορούσε η "υγειονομική περίθαλψη" να γίνει μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ; Μόνο όταν η "Υγειονομική περίθαλψη" γίνεται περίπλοκη και είναι πολύ δύσκολο να κατανοηθεί από τον μέσο άνθρωπο, μπορεί να μετατραπεί σε μεγάλη επιχείρηση.
Ναι, η υγεία είναι μια απλή ιδέα βασισμένη στην καλή δομή και λειτουργία του σώματος, την καλή διατροφή, την καλή αναπνοή και την οξυγόνωση και ένα καλό μυαλό ικανό να ανταποκρίνεται καλά στο περιβάλλον και την κοινότητα.
Είναι επίσης εξαιρετικά περίπλοκη, δεδομένου ότι ο καθένας από τους τέσσερις αυτούς παράγοντες επηρεάζει ο ένας τον άλλον και όλοι επηρεάζονται από το περιβάλλον και την κοινότητα.
Η συζήτηση αρχίζει όταν προσπαθούμε να συμφωνήσουμε  τι συνιστά καλό σώμα, καλό φαγητό, καλή αναπνοή και καλό μυαλό.
 
Επιχειρούμε να δώσουμε έναν ορισμό για καθέναν από αυτούς τους πυλώνες υγείας:
 
Καλό σωμα:
 Η δομή του σώματος μας ομοιάζει  με κάθε μηχανή που κατασκευάζεται από τον άνθρωπο. Η ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου σώματος εξαρτάται άμεσα από την ομαλή λειτουργία όλων των μερών του. Όλα τα τμήματα του ανθρώπινου σώματος είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του. Δηλ. το σώμα μας είναι όμορφα και τέλεια σχεδιασμένο για να ζει.Έτσι, ακόμη και αν ένας σπόνδυλος  είναι ελαφρώς δυσλειτουργικός, ή μια μυϊκή ομάδα είναι πολύ τεταμένη, ή ένα νεύρο είναι ερεθισμένο είναι καθήκον οποιουδήποτε φυσιοθεραπευτή να προσπαθήσει να την αποκαταστήσει στο φυσιολογικό.
Η παλιά παροιμία της οστεοπαθητικής είναι η "Δομή καθορίζει τη λειτουργία" και "Η λειτουργία ρυθμίζει τη δομή".
Κάθε σημείο του σώματός μας έχει, έστω την μικρή συμμετοχή του στην ολότητα της υγείας μας
 
 
Καλό φαγητό:
Τώρα αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο θέμα για να συμφωνηθεί ένας ορισμός.
Είναι ίσως ένα από τα καλύτερα παραδείγματα, για το πώς έχει προκληθεί σύγχυση και αμηχανία στο κοινό, με τις ατελείωτες απόψεις της καλής διατροφής.
Σχετικά με τον ορισμό της καλής διατροφής, σημείο αναφοράς έχουμε την «Μελέτη της Κίνας» που χρησιμοποιείται σήμερα από 12.000 γιατρούς στις Η.Π.Α., ως βάση για τις συμβουλές διατροφής των ασθενών, όπου είναι δυνατόν με τη χρήση διαιτητικών αλλαγών και όχι με φάρμακα, να επιτευχθεί η θεραπεία οποιουδήποτε προβλήματος υγείας.
Η απλότητα της είναι επίσης ένας από τους λόγους, για τους οποίους πρέπει να δούμε τα συμπεράσματά της. Πρόκειται για μια δίαιτα που βασίζεται στη διατροφή ολόκληρων φυτών. Δεν είναι μια διατροφή Vegan ή για χορτοφάγους, αυτές οι διατροφές είναι σημαντικά διαφορετικές, αλλά έχουν πολλά κοινά στοιχεία.
Γενικά, δεν χρειάζονται συμπληρώματα εάν η διατροφή είναι καλά ισορροπημένη. Σε ορισμένα άτομα μπορεί να είναι απαραίτητο ένα συμπλήρωμα Β12 ή Βιταμίνης D.
Το φάσμα των τροφίμων περιλαμβάνει όλα τα ολόκληρα, μη επεξεργασμένα λαχανικά, φρούτα, σπόρους, όσπρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους, χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας ή ψάρι ή εξευγενισμένα ή επεξεργασμένα τρόφιμα.
 
 
 
 
Καλή αναπνοή:
Αυτό είναι σχετικά εύκολο να οριστεί, καθώς υπάρχουν γενικά αποδεκτά φυσιολογικά μέτρα που καθορίζουν την κανονική αναπνοή. Αν και η αναπνοή μας αλλάζει σημαντικά ανάλογα με τη δραστηριότητά μας, σε ανάπαυση θα πρέπει να αναπνέουμε περίπου πέντε έως έξι λίτρα αέρα ανά λεπτό και να πάρουμε δέκα έως δώδεκα αναπνοές ανά λεπτό. Το τελικό παλιρροϊκό μας CO2 πρέπει να είναι περίπου 35 έως 45 mmHg ή 5 έως 6% στον εκπνεόμενο αέρα μας. Με τέτοιο ρυθμό αναπνοής σε κατάσταση ηρεμίας η κυτταρική οξυγόνωση είναι η βέλτιστη. Από τα προηγούμενα δημοσιευμένα ιατρικά μέτρα, η αναπνοή μας έχει αλλάξει τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς ο χρόνιος κρυμμένος υπεραερισμός έχει γίνει ο κανόνας, με πολλούς ανθρώπους να αναπνέουν 20 αναπνοές ανά λεπτό και 10 έως 15 λίτρα αέρα ανά λεπτό.
 
Καλό μυαλό:
Αυτή είναι μια άλλη δύσκολη παράμετρος που πρέπει να ορίσουμε. Μπορούμε όλοι να αναγνωρίσουμε ένα καλό μυαλό σε δράση.
Ηρεμία, γρήγορη ανταπόκριση σε κάθε κατάσταση που δημιουργείται, χωρίς στρες, με ευέλιξία και πλήρη εγρήγορση, ικανό να αντιμετωπίσει εύκολα τις καθημερινές απαιτήσεις και να επιτύχει μια σίγουρη και εύκολη σχέση με τους άλλους.
 Ένα μυαλό ικανοποιημένο, αλλά πάντα αναζητώντας νέες προκλήσεις για να βελτιωθεί. Υπάρχει μια τεράστια ποσότητα πληροφοριών σχετικά με τη σχέση μυαλού / υγείας, ένα πολύτιμο βιβλίο για να διαβάσετε τις ασχολίες με τον «Πλαστικό Εγκεφάλου» και με τίτλο «Ο τρόπος επούλωσης του εγκεφάλου» του Norman Doidge ή επισκεφτείτε: www.themindconnection.co.uk
για περισσότερα πληροφορίες.
 
Περίληψη:
Η σύνθετη πτυχή των παραπάνω είναι ότι κάθε ένας από αυτούς τους παράγοντες επηρεάζει όλους τους άλλους. Επίσης με τη σειρά τους όλοι αυτοί επηρεάζονται από την κοινότητα και το περιβάλλον.
Η δομή του σώματός μας επηρεάζεται από τη διατροφή που κάνουμε και επηρεάζει με τη σειρά του την καθημερινή  νοητική λειτουργία και στάση ζωής.
Η αναπνοή μας εξαρτάται από την κατάσταση του αναπνευστικού μας και φαίνεται να αλλάζει τον τρόπο που τρώμε και το αντίστροφο.
Η κατάσταση του νου μας έχει βαθιές επιπτώσεις στην αναπνοή μας και το αντίστροφο.
Αλλάξτε οποιονδήποτε από αυτούς τους τέσσερις παράγοντες και αλλάζουν όλα τα άλλα. Υπάρχει μια σειρά σύνθετων βρόχων ανατροφοδότησης.
Παρά τις πολύπλοκες αυτές αλληλεπιδράσεις, απλώς βελτιώνοντας και τις τέσσερις συνιστώσες της υγείας, θα υπάρξει συνολική βελτίωση της υγείας. Αυτή είναι η απλή προσέγγιση.
Η κατάσταση είναι διαφορετική όταν αντιμετωπίζουμε μια συγκεκριμένη ασθένεια. Εδώ είναι απαραίτητες και άλλες ιατρικές παρεμβάσεις για να συμπληρωθεί η παραπάνω προσέγγιση για την προαγωγή της υγείας.
Τέλος πρέπει να αναλογιστούμε  τη σύγχρονη ιατρική ως συμπληρωματική ιατρική, μια πλήρη ανατροπή της τρέχουσας σκέψης.
 Όλοι πρέπει να είμαστε περισσότερο υπεύθυνοι για την υγεία μας και επίσης, πρέπει να ενημερωνόμαστε και να συμμετέχουμε ενεργά στην διατήρηση και προστασία της.
 
 
Πηγή : http://wellbeingmagazine.com/
 


 

s

 

 

 

 

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

197

Print article Send to a friend Facebook Twitter

Δεν συλλέγουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκτός εάν εσείς επιθυμείτε να μας στείλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
για εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter)