Αρχική>Υγεία>Γενικά> Διατηρείστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε άριστη κατάσταση αυτόν τον Χειμώνα

Διατηρείστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε άριστη κατάσταση αυτόν τον Χειμώνα

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

355

Print article Send to a friend Facebook Twitter

 

 

 

 

 

Είναι χειμώνας και ο COVID-19 είναι ακόμα μαζί μας.

 
Είμαστε όλοι πιο ευάλωτοι στο να προσβληθούμε από ιούς, όταν έχει κρύο καιρό και φυσικά ο Coronavirus δεν διαφέρει. Εάν ανησυχείτε για την υποχρεωτική επαφή με άτομα εκτός του νοικοκυριού σας, ειδικά αυτόν τον χειμώνα της πανδημίας, ίσως αναρωτιέστε πώς μπορείτε να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, ειδικά εάν έχετε και υποκείμενα νοσήματα.
 
Υπάρχει μια σημαντική επισήμανση που πρέπει να γίνει εδώ. Είμαστε πιο επιρρεπείς σε ασθένειες κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά ο ίδιος ο κρύος καιρός δεν μας κάνει να αρρωσταίνουμε.
Αρρωσταίνουμε πιο συχνά το χειμώνα, επειδή το ανοσοποιητικό μας σύστημα δεν λειτουργεί με την καλύτερη δυνατή ικανότητά του, οι ασθένειες που εμφανίζονται είναι ίσως πιο μολυσματικές, αλλά, κυρίως, λόγω του ¨κλειστού¨ (σε εσωτερικούς χώρους) τρόπου ζωής μας, κατά τους χειμερινούς μήνες.
 
Παράγοντες ενίσχυσης Ανοσίας
Βιταμίνη D
Η βιταμίνη D είναι ένα από τα ζωτικά δομικά στοιχεία για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Τα Τ-κύτταρα, τα οποία προσβάλλουν και καταστρέφουν επιβλαβείς μικροοργανισμούς, ενεργοποιούνται από τη Βιταμίνη D. Ως αποτέλεσμα, εάν δεν έχουμε αρκετή Βιταμίνη D, το ανοσοποιητικό μας σύστημα εξασθενεί.
Ορισμένοι ιοί αναπαράγονται πιο γρήγορα κατά τη διάρκεια του κρύου καιρού
για παράδειγμα, το κοινό κρυολογήματος ή ο ρινοϊός.
Κεντρική θέρμανση
Ορισμένοι επιστήμονες εικάζουν, ότι οι ιοί του κρυολογήματος και της γρίπης ταξιδεύουν γρήγορα σε ζεστό, ξηρό αέρα ( κεντρική θέρμανση & κλιματισμός) και αρκετές μελέτες επεσήμαναν τη σημασία του τακτικού αερισμού στα σπίτια.
Οι ερευνητές του Χάρβαρντ εικάζουν, ότι ένας από τους λόγους που τα κρυολογήματα και η γρίπη είναι πιο συχνά το χειμώνα είναι επειδή ο κρύος αέρας
καταστέλλει την ανοσοαπόκριση στη μύτη.
Γενική υγεία και ευεξία
Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι το καλύτερο όταν έχουμε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή με το πλήρες φάσμα των θρεπτικών ουσιών και όταν κάνουμε τακτική άσκηση. Αλλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι πιθανό να τρώμε λιγότερα φρούτα και λαχανικά, και είναι λιγότερο πιθανό να βγούμε για τρέξιμο.
 
Πώς να βελτιώσετε την ανοσία σας όταν ο καιρός είναι κρύος
Υπάρχουν πολλά προϊόντα και τρόφιμα που δείχνουν ότι ενισχύουν την ανοσία, αλλά η έρευνα ακόμη συνεχίζεται και τα στοιχεία είναι περιορισμένα.
Υπάρχουν, ωστόσο, μερικοί επιστημονικά υποστηριζόμενοι τρόποι, για να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα δυνατό.
Μην καπνίζετε - Μειώνει τη φυσική σας ανοσία, μειώνει την ικανότητά φυσικής εξάλειψης των λοιμώξεων και αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης επιπλοκών, όπως πνευμονία.
Κάνετε μέτρια άσκηση καθημερινά - Βοηθά στην εκκαθάριση των πνευμόνων σας από βακτήρια και ιούς και προκαλεί την αλλαγή και ανάπτυξη των λευκών αιμοσφαιρίων. Η θερμότητα του σώματος αλλάζει όταν ασκούμαστε. «Ιδρώνουμε», ένα αποτέλεσμα που έρχεται και με τον πυρετό, οπότε έχουμε εγρήγορση του οργανισμού μας. Η άσκηση βοηθά επίσης στη μείωση του στρες, το οποίο έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ανοσία. Επίσης  επωφελείς είναι και πιο ήπιες ασκήσεις όπως γιόγκα, πιλάτες κλπ.
Απορροφήστε αρκετό φως του ήλιου -Κάντε μια βόλτα και ενεργοποιήστε τη βιταμίνη D!
Κάντε υγιεινή & ισορροπημένη διατροφή -Η βιταμίνη C είναι βασικό συστατικό ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος.
Μην πίνετε πάρα πολύ αλκοόλ -Όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ καταστέλλει επίσης το ανοσοποιητικό σύστημα καταστρέφοντας τα ανοσοκύτταρα.
Διατηρήστε ένα υγιές βάρος -Η παχυσαρκία έχει αποδειχθεί ότι έχει αντίκτυπο στην ανοσία, όπως συμβαίνει και με τη κατανάλωση λιπαρών.
Εξασφαλίστε καλό ύπνο και βρείτε τρόπους για να διαχειριστείτε το άγχος -Τόσο η στέρηση ύπνου, όσο και το άγχος μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ανοσία.
Κάντε τους εμβολιασμούς σας -Το εμβόλιο της γρίπης μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να αρρωστήσετε και να έχετε επιπλοκές στην υγεία σας, αυτόν τον πολύ δύσκολο χειμώνα.
Και μην ξεχνάτε, σε κάθε περίπτωση, συμβουλευτείτε το γιατρό σας ή επισκεφτείτε το φαρμακείο.
 
Επίσης μερικές εναλλακτικές θεραπείες που προτείνονται για να βοηθήσουν στην ανοσία, μπορούν να αποδειχτούν χρήσιμες, σαν συμπληρωματική ενίσχυση του οργανισμού: 
Echinacea - Υπάρχουν πολλά αποδεικτικά στοιχεία που υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να ενισχύσει την ανοσία έναντι πολλών ιών.
Το Ginseng - Το Ginseng προτείνεται σαν ένα αντιικό και αντιμικροβιακό βοηθητικό, μεταξύ και άλλων ιδιοτήτων, συμπλήρωμα,.
?λλα συμπληρώματα - Μπορείτε να επιλέξετε συμπληρώματα με βιταμίνη C, βιταμίνη D ή άλλα θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό, αλλά βεβαιωθείτε ότι τα συμπληρώματα που χρησιμοποιείτε είναι ασφαλή και εγκεκριμένα από τον αρμόδιο οργανισμό. Συμβουλευτείτε τον φαρμακοποιό σας.
 
Φέτος είναι πιο σημαντικό από ποτέ για όλους, να είμαστε σε καλή φυσική κατάσταση και φυσικά να τηρούμε τα μέτρα προστασίας.
Ας ξεκινήσουμε σήμερα για να είμαστε έτοιμοι με την εμφάνιση της παγωνιάς!
 
 
 
                     Ιδιαίτερα - Ξεχωριστά δώρα για αγαπημένα πρόσωπα:
                                         Aristotle s virtues on plexiglass
                               
 
 
 
 
 
 

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

355

Print article Send to a friend Facebook Twitter

Δεν συλλέγουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκτός εάν εσείς επιθυμείτε να μας στείλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
για εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter)